Re: jak odpalic della d410 z portu usb?

Autor: Nigel <radiv_at_niet.aster.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 20:36:58 MET DST

> Ustawiam laptopa żeby się bootował z dysku usb a on cały czas mi się
> bootuje z twardziela:-(

Nie wiem jak jest u Ciebie, ale w u mnie w D400 laptop potrafi bootować
tylko z jednego portu USB (są dwa). Podepnij więc dysk (pendrive?) i
przy starcie laptopa powinineś mieć opcje "Boot Menu" (w D400 pod
klawiszem F12) i tam wybierasz z czego chcesz startować.

Skąd masz pewność, że dysk usb jest bootowalny?