Re: Zewnętrzny dysk WD Mybook uniemożliwia restart komputera

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 19:35:51 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> System sobie nic nie ustala, bo jeszcze nie działa.

W pewien sposób ustala, bo w monecie jak sie zaczyna pojawiać logo
ładowania to znaczy ze już sie uruchamia, i w pewnym monecie następuje
zgon.
z reguły błąd stop 00000007.

że nieprawidłowy dysk bootowania,
I wychodzi to na to ze system chce się wczytywać z dysku który był
ustawiony w bootloaderze jako pierwszy ale przypadkiem pierwszy sie
okazuje być dysk wymienny. I dlatego głupieje.
Dlatego myślę że jakieś inne ustawienie w bootloaderze może rozwiązać
ten problem.

Fakt że płyta główna i jej bios robią niezłe zamieszanie ale to nie
tylko ich wina. raczej wina nieprzemyślanego bootloadera.