Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 14:53:48 MET DST

Tom01 pisze:

> I w tym miejscu sam Pan sobie zaprzecza. "Fabryczna specyfikacja" może
> dopuszczać określone wady pikseli i nie jest usterką.

Nie specyfikacja mówi o pikselach. Według specyfikacji w punkcie
kontroli jakości nie może być żadnego piksela.

Podając za
http://www.pcfoster.pl/porady/internet/monitor-lcdgwarancjaa-martwe-pixele.html
cytuję
"Przyjęte przez producentów monitorów LCD normy nie oznaczają, że w
każdym monitorze pojawiają się martwe piksele lub pojawiają się w
ilościach opisanych powyżej. Standard ISO 13406-2 został ustanowiony w
celu podania jasnej informacji dla użytkownika, aby można było
jednoznacznie stwierdzić, czy monitor jest uszkodzony, czy też nie, a co
za tym idzie czy kwalifikuje się do naprawy/wymiany gwarancyjnej."

i jak widać mowa o gwarncji.

Tutaj również mowa o gwarancji
http://www.lcd4you.pl/norma_iso_134062.php

Ile razy mam jeszcze napisać, że korzystanie z ustawy o sprzedaży
konsumenckiej nie ma nic wspólnego z gwarancją?

Samo wystąpienie wady, która dyskwalifikuje produkt przez kontrolę
jakości producenta jest już podstawą do skorzystania z wymienianej ustawy.

--
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855