Tom01 pisze:
>> W przypadku wystąpienia pikseli lub innej wady wystarczy tylko
>> potwierdzenie przez autoryzowany serwis, że usterka faktycznie
>> wystąpiła i że nie jest skutkiem nieprawidłowej eksploatacji.
>> Dokładnie tak samo traktuje się sprzęt używany. Ma być sprawny według
>> fabrycznej specyfikacji i tyle.
> I w tym miejscu sam Pan sobie zaprzecza. "Fabryczna specyfikacja" może
> dopuszczać określone wady pikseli i nie jest usterką.
Nie specyfikacja mówi o pikselach. Według specyfikacji w punkcie
kontroli jakości nie może być żadnego piksela.
Podając za
http://www.pcfoster.pl/porady/internet/monitor-lcdgwarancjaa-martwe-pixele.html
cytuję
"Przyjęte przez producentów monitorów LCD normy nie oznaczają, że w
każdym monitorze pojawiają się martwe piksele lub pojawiają się w
ilościach opisanych powyżej. Standard ISO 13406-2 został ustanowiony w
celu podania jasnej informacji dla użytkownika, aby można było
jednoznacznie stwierdzić, czy monitor jest uszkodzony, czy też nie, a co
za tym idzie czy kwalifikuje się do naprawy/wymiany gwarancyjnej."
i jak widać mowa o gwarncji.
Tutaj również mowa o gwarancji
http://www.lcd4you.pl/norma_iso_134062.php
Ile razy mam jeszcze napisać, że korzystanie z ustawy o sprzedaży
konsumenckiej nie ma nic wspólnego z gwarancją?
Samo wystąpienie wady, która dyskwalifikuje produkt przez kontrolę
jakości producenta jest już podstawą do skorzystania z wymienianej ustawy.
-- I wszystko jasne :) GG - 2539855 http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/Received on Sat Aug 2 14:55:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 15:51:00 MET DST