Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 13:19:04 MET DST

PSYLO wrote:

> I to będzie wg ciebie lepsze rozwiązanie do codziennej pracy po kilka
> godzin?

Wg mnie moze byc lepsze. To zalezy od wymagan. Z osobistego
doswiadczenia - jak juz pisalem - nie jest ani lepsze, anie gorsze. Jest
inne, ale rownorzedne. Choc muszer powiedziec, ze odkad mam lapka to
*duzo* wiecej pracuje na nim niz na stacjonarnym PC. Duzo oznacza, ze na
kazde 10 godzin, 9 na laptopie.

> Trollujesz czy powaĹźnie takie bzdury piszesz?

Nie, to ty trolujesz, usilujac przekonac swiat, ze JEDYNYM WLASCIWYM
rozwiazaniem, jest biurkowy pecet. A niestety dla Ciebie - pecet nei
jest JEDYNYM SLUSZNYM rozwiazaniem. Jesli ktos CHCE (watkotworca) uzyc
laptopa do pracy biurowej to widac ma takie chcenie, i mozna mu wykazac
zalety i wady obydwu rozwiazan. Ale na sile przekonywac, ze PC TO JE LEK
NA WSZELKIE ZLO to niegrzecznie wrecz.