Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 13:15:09 MET DST

Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal (newsy)"
>
> Sugerujesz, że w pionie dwa obiekty nie mogą być oddalone? Śmiała teza.

Wez ty nie filozofuj. Siadz przed monitorem i oddal go od siebie. Do
czasu az nie bedziesz lezal pod monitorem to odsuwanie nie bedzie w
pionie tylko w poziomie. Jesli nie potrafisz sobie tego wyobrazic, to
siadz teraz przy stoliku, postaw przed soba browar, a teraz go odsun od
siebie. I napisz nam jak ci wyszedl eksperyment. ;)