Re: Zewnętrzny dysk WD Mybook uniemożliwia restart komputera

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 12:34:50 MET DST

netineti pisze:
> Aha, i oczywiście liczyłbym na jakąś pomoc i ewentualne wskazówki do
> rozwiązania problemów a nie wyłącznie ostrzegam przed powyższą konfiguracją.
> Tak na wszelki wypadek zaznaczam.

Mam identycznie
nieco niższy model dysku, podłączony po FireWire, tyle że u mnie nie
robi to restartu a zwis ozdobny.

Ustawione bootowanie tylko i wyłącznie na dysk pierwszy SATA a i tak sie
chce odczytywać Windows z FireWire, wydaje mi sie że w tym wypadku dysk
wymienny nq firewire ma wcześniejsze ID i dlatego system głupieje, a
konkretnie bootloader.

Jakie są ku temu lekarstwa nie wiem, być może jakieś kombinowanie z
bootloaderem, ja osobiście odłaczm dysk firewire i podłączam jak potrzebuję.