Zewnętrzny dysk WD Mybook uniemożliwia restart komputera

Autor: netineti <netineti_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 12:00:21 MET DST

Oh hai! Kupiłem sobie płytę Gigabyte GA-EP43-DS3L, o takę: http://
www.sferapc.pl/gigabyte-gaep43ds3l-p43ich10-dualddr21066-sata2-gblan-atx/
produkt/18045.html wszystko niby działa, tylko, że jak mam podłączony
zewnętrzny dysk wd5000c032 na usb, o taki http://www.pacificgeek.com/
product.asp?id=42964&c=202&s=1001 . To przy restarcie komputer nie chce ruszyć,
tylko wchodzi w ciągły cykl restartowy, tzn. po chwili, tzn. jakiś 3-5
sekundach znowu się restartuje i znowu. Co ciekawe czasami udaje się
wystartować, np. za drugim razem ale są to rzadkie przypadki i raczej dzieje
się to w nieskończoność. Z chwilą odpięcia dysku wszystko jest ok. Oczywiście
po podłączeniu dysku później wszystko jest ok i bez problemu działa pod windą.
Dodam, że mam drugi identyczny dysk i on też powoduje dokładnie taki sam
problem, przy innych kabelkach również. Sflashowałem biosa do najnowszej wersji
f6, wszystko się powiodło, ale problem występuje nadal. Próbowałem też odłączać
klawiaturę, napęd optyczny i twardy dysk. Niestety, nic to nie dało. Dodam, że
na poprzedniej płycie (MSI KT6V-LSR) wszystko było ok. Obecny sprzęt jest nowy,
świeżo zakupiony, na gwarancji. Kthxbye.