Re: upgrade procesora w laptopie (HP nc6320) - problem

Autor: Marcin Pasternak <marcinp_at_firestop.com.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 14:21:57 MET DST

[ciach]

Problem rozwiązany. Oba rdzenie działają tylko z XP, ale szczerze mówiąc
  i tak nie cierpię Visty ;) jeszcze raz zainstalowałem (najstaranniej,
jak potrafiłem) radiator i wiatrak; procesor prawdopodobnie przegrzewał
się[1] z powodu włosa jaki dostał pod radiator, a którego nie zauważyłem
przy montażu.

[1] chociaż temperatury wyglądały na normalne - lekcja: nigdy nie
wierzyć programom do pomiarów ;)