Re: TV/LCD ...i jak to pogodzic ?

Autor: FSOL <fsol_at_no.spam.o2.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 10:23:57 MET DST

Uzytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisal w wiadomosci

trzeba brac taki z PIP-em, a i dla mnie najbardziej problematyczna sprawa
jest rozmiar czy 4:3 czy 16:10/9. Mam w domu lg 193 kosztowal drogo ale
wyglad i funkcje sa fajne dobrarozdzielczosc w trybie monitara i obraz 4:3
przy ogladaniu dziennika nie wpienia :) jest tez PIP ktory czesto uzywam jak
robie cos na kompie, nie ma tez problemow z trybami wyswietlania jak za
pozno wlacze sprzet czy tryb tektstowy, a takie problemy wystepuja u mojej
tesciowej ktorej kupilem wersje nowsza LG w panoramie.

pozdr
Cezar