Re: Współdzielenie modemu USB

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 09:41:32 MET DST

Użytkownik "Maciek - Wally" <kolul@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g6t4j1$soh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nie mogę powiedzieć na 100% ale raczej wydaje mi się, że coś takiego nie
> może istnieć. Taki konwerter musiałby mieć w sobie sterowniki do danego
> modemu. I w zasadzie byłby to wtedy ruter z wejściem USB i jednym wyjściem
> ethernet... Czyli wychodzi na to, że najlepiej i tak kupić ruter ;) Jeżeli
> chodzi Ci o Neostradę to za około 150zł kupisz dość dobre urządzono z
> wbudowanym własnym modemem, czteroportowym przełącznikiem i WiFi

Tyle ze takie routery tez nie dziela wszystkiego co popadnie przychodzacego
na usb -mam drayteka 2910
ktory ma mozliwosc podlaczenia modemu pod port usb i jest to pomyslane do
wspolpracy z modemami gsm
3G -lista zgodnych urzadzen jest ograniczona i raczej krotka, dla proby
podlaczylem ADSLowy modem od neo
( thomsona 330 ) i nie zadzialalo.

pzdr