Re: E2180 - max O/C

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 08:49:38 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> To przecież zależy nie tylko od podanych kryteriów, ale też
> od samego egzemplarza mikroprocesora. Pytanie się ile się
> udało podkręcić jest nieco bez sensu, bo posiadany egzemplarz
> może być np. 2x gorszy ;)
Ja jestem tego świadom - czytałem podobny artykuł parę lat wstecz :)
Pytanie z gatunku naiwnych z mojej strony ale zakładałem, że na ileś tam
odpowiedzi trafią się userzy równiez tych procesorów z przeciętnymi
możliwościami O/C . Ja wyciągając wnioski jakoś to wypośrodkuje.

Pzdr, OMSON

P.S. 1) Zdaje sobie sprawę również, że nie od samego procesora zależy
jak wysoko da sie go podkręcić ale również od pozostałych części jak
płyta główna, zasilacz, czy RAM.

P.S. 2) Płyta prawdopodobnie ASRock 4Core1333-FullHD, 2x1GB DDR2 800MHz
(jakie - nie wiem jeszcze). Kolega chce jakiś tani zestaw i porządnie
podkręcić (na ile graty pozwolą ofkors). :) Zasilacz pewnie jakiś
Fortron 400W z Allegro.