LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Staso <stasio_at_bez.tv>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 07:47:52 MET DST

Witam,

Dziêkujê za wcze¶niejsze opinie w sprawie monitorów LCD Eizo S2000, NEC
2190UXi i NEC 2490WUXi. Bazuj±c na tych opiniach doszed³em do wniosku,
i¿ zrezygnujê z zakupu internetowego na rzecz zakupu w "normalnym"
sklepie; ze wzglêdu na przypad³o¶ci matryc NECa wola³bym posiadaæ
monitor wyselekcjonowany. St±d moje pytanie: na co zwracaæ uwagê w
przypadku tych modeli? Czy istnieje jakie¶ oprogramowanie testowe, które
  uwidoczni mankamenty matrycy? Je¶li tak to jakie? (zak³adam, i¿ bêdê
móg³ przeprowadziæ wstêpne oglêdziny kilku egzemplarzy z u¿yciem
w³asnego software'u).

Bêdê wdziêczny za uwagi, przyk³adowe zdjêcia wad matryc monitorów
równie¿ mile widziane.

Ewentualnie, czy mo¿ecie poleciæ jakiego¶ rzetelnego sprzedawcê
wysy³kowego, z którym mo¿na porozumieæ siê w sprawie selekcji
konkretnego egzemplarza? Kusi mnie najwiêkszy NEC, ale opinie, które
znalaz³em na jego temat reprezentuj± najszersze spektrum emocji w¶ród
jego u¿ytkowników.

Z góry dziêkujê,
Stasio