pamieci dual channel

Autor: nowy <drybicki_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 01:08:46 MET DST

Mam pytanie dotyczace pamieci dual channel.
Aktualnie mam plyte Asus M2N-E i pamiec 2x512 667MHzPC5300 cl4. Czy
moge dokupic inna pamiec dual channel typu 2x1GB 800MHz cl5 (lub cl4)
i wszystko bedzie dobrze dzialac? Czy kupujac pamieci dual channel
wszystkie 4 kosci musza miec takie same czestotliwosci/timingi? Czy
rozne kosci pamieci dual channel dobrze ze soba dzialaja, np dwie cl4
a dwie cl5 przy innych czestotliwosciach?
Moje pytanie rodzi sie stad, ze moja plyta daje napiecie na ram tylko
do 1.95V, a nowe kosci wymagaja powyzej 2V i wybor odpowiednich kosci
nie jest prosty.
Bardzo dziekuje za pomoc
Pozdrawiam
DR