OFFICE 2003 STANDARD box - 2 pytania

Autor: ^Escape <invalid>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 23:17:13 MET DST

program jest w tekturowym sporym kartoniku z Certyfikatem Autentyczności, w
środku pudełko na płytę (tak jak na dvd w wypozyczalniach), w pudełku płyta
1) czy mogę wyciąć COA z kartonika, kartonik zutylizować, COA włożyć do
pudełka na płytę i tak sobie przechowywać? mam 20 boxów (w tym część to
value upgrade - 2gi kartonik z works8) i zajmuje mi to pół szafy, a tak
będzie pół półki. Wydaje mi się oczywiste że mogę bo jeżeli jest COA,
faktura i nośnik to aż nadto, ale spytam mądrzejszych :)
2) poprzednik w przypadku jednego boxa posiał płytę z pudełkiem, został
kartonik z COA, klucza i płyty nie ma - w tych boxach był naklejany w
plastikowe pudełko. Klucz wyciągnąłem ze stacji roboczej odpowiednim
oprogramowaniem, czy jeżeli zrobię 'kopię bezpieczeństwa' płyty CD z innego
zestawu + posiadany COA ktory się uchował - czy taki zestaw jest legalny?