obudowa do 300 zł

Autor: Dominik <domikw_at_kosz_gmail._com>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 22:47:47 MET DST

hej
zamierzam zmienic obecna obudowę (szescioletni Codegen) i mam prosbe o pomoc
budżet do 300 zł, założenia następujące:
- kolor czarny badz ciemny (grafit etc.)
- prosta stylistyka bez wygibasow, łuków, pajakow i innych cudeniek dla
małolatów
- nie zycze sobie zadnych swiatelek na wentylatorach
- ma byc cicha
- dobrze chlodzić (E2160@3.0 [obecnie w stresie 60-65 stopni na Scythe
Katana - marny przewiew w budzie] + GF8600GT@GTS)
- nie wibrować

Wstępny typ padł na Tacens Algeo ale okazało się że wepchnięto mi używkę i
jutro ją zamierzam oddać. Z moich obserwacji wysuwam Aerocool 7 Pro,
Coolermaster Cavalier 3 i Chieftec Aegis. Chodzi mi oczywiście o obudowę bez
zasilacza

Dominik