Re: Jaka obudowa USB na dysk 3.5"?

Autor: Bob <bobnospam_at_op.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 17:20:41 MET DST

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g6s9ef$a89$1@inews.gazeta.pl...
> kB/s,

Cóż tak tak to jest jak się pisze z głowy.
Transfer jest na poziomie od 3500 do prawie 20000 kilobajtów/s (tak jest u
mnie)

> To tylko moja opinia, ale IMHO nie warto.
> Taki transfer oferuje praktycznie kazda kieszen LAN, a kosztuje 2x mniej.

Wcale nie ma aż tak dużego wyboru obudów z LANEM, szczególnie dla dysków
SATA. Całkiem spora ich ilość ma ograniczenia co do pojemności dysku który
można zainstalować.Uważam że przy kilku komputerach nieporozumieniem są
obudowy oparte o SAN (mini-SAN).
Mam również jedną taką Wellanda Xpress ME-747K-SI, totalną porażką jest to
że tylko z jednego komputera jest możliwość zapisu pozostałe mają wyłącznie
możliwość odczytu, transfery również nie są porażające (po LANIE).

Bob