Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 16:13:14 MET DST

Dnia Thu, 31 Jul 2008 09:14:37 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Oczywiście, 30% użytkowników codziennie konwertuje własne
> filmy i potem sprzedaje je z zyskiem, dlatego potrzebują je
> w 4 godziny, a nie w 12.
>
> Przecież to zastosowanie niszowe! Dla kilku użytkowników na
> każdy tysiąc! Skoro *Ty* potrzebujesz szybkiej kompresji, to
> sobie kup ten 4-rdzeniowy mikroprocesor, ale nie polecaj go
> nikomu innemu...

Nie przesiadajmy z "niszowością". Kamery HD powoli robią się standardem. I
broń Boże nikomu nic nie polecam. Po prostu - jak ktoś twierdzi że
potrzebuje mocy, to przyjmuję że raczej nie do tego żeby strona w Wordzie
otwierała mu się o 0.01 sec szybciej. Narzekanie, że programy biurowe nie
wykorzystują wielordzeniowości jest bezsensowne. One po prostu tego nie
potrzebują. Tam gdzie moc jest potrzebna producenci oprogramowania zadbali
coby była wykorzystana.