Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 10:50:50 MET DST

Rados艂aw Sok贸艂 pisze:

> Oczywi艣cie. I to jest uzasadnienie zdania, 偶e procesory dwu-
> rdzeniowe s膮 ma艂o komu tak naprawd臋 potrzebne.

Oczywiscie tu zdecydowanie nie zgadzam sie z oboma przedpiscami.
Przegladarka internetowa to aktualnie jeden z czolowych programow
uzywanych na pecetach, wyprzedza i programy pocztowe i komunikatory.
Wsrod uzykownikow biurowych konkuruje pewnie z wordem, ale coraz wiecej
intranetowych programow dziala poprzez www.
To ze taki firefox nie uzywa dwoch rdzeni jest faktem. To ze
wystarczylby mu celeron - juz nie. Gdyby wykorzystywal dwa rdzenie -
bylby szybszy.

Przegladarka to nie tylko parser html - w tej chwli to juz potezny
kombajn, ktory naprawde sporo przetwarza, a z pomoca pluginow to juz
wogole. Wystarczy przypomniec, ze parsuje html, java script, ale tez
odtwarza flash czy filmy. I moze to robic dla wielu stron jednoczesnie -
ja np otwieram wiele zakladek rownolegle. W takim przypadku
wielowatkowosc przegladarki mi osobiscie by sie przydala

Marx