Re: Jaka obudowa USB na dysk 3.5"?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 07:21:15 MET DST

> Ja ostatnio też szukałem takiej obudowy z RJ-45 i chciałem kupić
Wellanda
> NetShare ME-747AN-S, lecz niestety nikt tych obudów do polski nie
sprowadza
> nawet autoryzowany dystrybutor firma Fen. Po rozmowie z nimi doradzili
mi
> żebym kupił obudowę Argosy HD354N co po dokładnej analizie uczyniłem. Na
> razie nie żałuje od 2 tygodni ją testuje i w sieci na GigaLan chodzi jak
> burza.

Ooo, glos praktyka :-)

Powiedz jeszcze co tzn. "jak burza" - podaj jakis Lanowy transfer, ew. jak
to sie jje itd.

Ale musze Ci powiedziec, ze jak dla mnie to mocno za drogo - prawie 400pln
za obudowe, gdzie planowalem olac i kupic sama USB za ~50pln to sporo za
duzo...

Co sadzicie o Maxtor Shared Storage 2?
One-Touch widze, ale wygalda paskudnie ;-)
Z kolei MSS ma LAN, pytanie znowu - jak to sie jje...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327
zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl