Re: Jak pozbyć się DOSa ?

Autor: jarek_bolo <bolo19213NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 31 Jul 2008 - 00:58:28 MET DST

kto pyta nie bladzi pisze:

> jest grupa o win 3.x
>
> ale najlepiej format c:, a pozniej zaopatrz sie w dyskietki z m$ dos 6.22
> (za grosze np na alegro, 1 jest butowalna), albo jakis darmowy dos z sieci i
> na dyskietki - znajdziesz w postaci obrazow dyskow i zgrasz specjalnym
> programem na dyskietki

Tak robiłem już w ten sposób.
Znalazłem jakieś DOSy po sieci, wrzucałem na dyskietki.
Coś tam działało, niby się bootowało, ale po skończeniu bootowania
wyskakiwało info, że ta dyskietka to jest dyskietka instalacyjna DOSu, a
ja muszę się zaopatrzyć w dyskietkę upgradową, bo już DOS mam
zainstalowany :/
A wersji upgradowej nie udało mi się w sieci znaleźć.

Stąd pytanie jak skasować DOS w ogóle, aby móc skorzystać z tych
dyskietek jakie znalazłem w sieci.

Na grupę win3.* napisałem równolegle z postem tutaj. Ale tam ruch
praktycznie żaden post przed moim był zdaje się z maja :/

Pozdrawiam
Jarek Bolo

--
http://www.niezalezna.pl