Re: PAMIĘĆ

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 22:31:10 MET DST

W dniu 2008-07-29 21:38 JoteR napisał/a:

> Ale wątek był na alt.pl.comp.os.windowsxp ;-)

Aha

> Czyli hub USB. To powyżej to jest najprawdopodobniej jego identyfikator. I
> być może, że jest on w standardzie USB 2.0, ale jeśli jest podłączony do
> gniazda na płycie, to... nie wiem, jak to fachowo określić. W każdym razie
> jego dwuzerowość zostaje zdegradowana do 1.x, czyli do możliwości kontrolera
> na płycie.

Najważniejsze jest to, ze działa :-)

Jak Ci się podoba ten komputerek?
https://sklep.ispot.com.pl/cgi-bin/WebObjects/iSpotStore.woa/4/wo/sD4lsZPVaZxyj2dtF9U2aM/0.0.27.7.0.1.7.5.1.1

> PS. Wyłącz tę Q-Pę, bo muszę ręcznie dostawiać ptaszki ;-)

Haha
Problem w tym, że ja nie mam czego wyłącząć :-(
Tu mam dla Ciebie podpowiedź, co prawda nie z mojej ręki tylko cudzej, ale
  w temacie: :-)
Mam dobrze ustawione kodowanie, natomiast Ty nie masz zadeklarowanego
poprawnie nagłówka. Nie tłumacz, że masz poprawnie ustawione w OE,
ponieważ jesteś ofiarą znanego błędu tego czytnika, który można wyleczyć
programem QuoteFix.

--
animka