Pamięć RAM - problem po włożeniu

Autor: Robert <robert.zawodny_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 17:43:29 MET DST

Witam.

Mam problem z pamięcią RAM, którą wyjąłem z komputera około pół roku
temu. Przez ten czas komputer sobie "leżał". Dzisiaj zdobyłem stary RAM
(32MB) wkładam do komputera, a tu słychać tylko pisk tak jakby
"kierunkowskaz" tykał.
Na ekranie monitora nie pokazuje się test BIOSU.

Kość sprawdzałem w innym komputerze jest na 100% sprawna. Reszta
podzespołów była sprawna, kiedy odstawiałem komputer w stan spoczynku.

Co może być przyczyną, że komputer się nie uruchamia?

Dzięki za radę