Re: Nowe procki wielordzeniowe

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 16:00:31 MET DST
Message-ID: <Xns9AEBA2DC6D2A9adresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

"ZASK" <ZASK@zask.pl> Odpowiedz na
news:488e0654$0$29651$f69f905@mamut2.aster.pl:

> Aplikacje do renderingu scen (grafika). Zdaje się AutoCAD w renderingu
> wykorzystuje więcej niż 2 rdzenie / procesory. A napewno 3DS mAX.

3DSMax używa wielu rdzieni, ale tylko w samym fianalnym renderingu, wtedy gdy
liczony obraz już wyświetla sie na ekranie. Ale zanim do tego dojdzie, po
naduszenie guzika RENDER max musi przygotować światło, obiekty, efekty, itp,
a to wszystko leci na jednym rdzeniu. I przy scenach bardziej skomplikowanych
niż wizka jakiejś budy, potrafi trwać dłużej niż sam finalnym rendering.
Nie będę nawet wspominał że modelowanie, liczenie fizyki, materiałów(cloth),
cząsteczek, no po prostu wszystkiego, to ciagle jeden rdzeń. Wiec do pracy w
maksie dużo lepszy jest jeden bardzo szybki rdzeń niż setka wolniejszych.

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Wed Jul 30 16:05:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 30 Jul 2008 - 16:51:09 MET DST