Re: Energooszczedny pecet

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 13:05:07 MET DST

Dnia 28.7.2008, Aristide Torchia napisał(a):

> No właśnie, z jakich części złożyć energooszczędny i stosunkowo niedrogi
> komputer? wybrałem coś takiego, ale pewien nie jestem, a może coś na Intelu?

[...]

> Słyszałem tez o płytach głównych które maja możliwość przełączania
> grafiki pomiędzy chipsetem, a grafiką w slocie, ale szukałem i nie wiem
> czy to dopiero projekty? Komputer do pracy w DTP i fotografii, ale też
> lubię pograć czasem w Obliviona, ale prądożerność nowoczesnej grafiki
> mnie przeraża.

Nie polecę konkretnej konfiguracji, ale za to artykuły TH, może pomogą w
doborze sprzętu. ;D
* Tom's Energy Efficiency Guide : Energy Efficient Component Choices
http://www.tomshardware.com/reviews/green-power-energy,1934.html
* Do-It-Yourself Solar-Powered PC: Hardware : A New Desktop PC Power
Consumption World Record: 61 Watts
http://www.tomshardware.com/reviews/hardware-components,1685.html

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/