Re: Reanimacja staruszka

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 11:41:45 MET DST

Boban wrote:
> Mam ja sobie złożony 6 lat temu komputer: płyta MSI KT3 Ultra,
> procesor Duron 1200MHz, grafika GeForce2 MX-400 64 MB, dysk twardy
> 40MB, RAM 512 MB (pierwotnie było 128MB), Windows XP.

Nie opłaca się tego modernizować. Wpakujesz w to pieniądze a nadal będzie to
stary i wolny komputer zbudowany na używanych i starych podzespołach za
które w przyszłości przy odsprzedarzy weźmiesz dosłownie grosze. Może się
też okazać że wymienisz procesor, wstawisz lepszą grafike i się okaże że
zasilacz nie wyrabia. Czyli dodatkowe koszty.

--
Pozdrawiam
Fenio