Re: TV/LCD ...i jak to pogodzic ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Wed 30 Jul 2008 - 09:44:59 MET DST

Dnia Wed, 30 Jul 2008 08:37:15 +0200, Waldeusz napisał(a):

> Witam
>
> Potrzebuje porady dla corki w zakresie pogodzenia
> monitora do komputera z odbiornikiem TV
> z powodu problemow czysto "lokalowych"
>
> Aby to mialo jakis sens IMHO rozsadnym modelem
> byloby ok. 20-22" gdyz wiekszy model na niezbyt duzym biurku
> raczej nie bedzie zbyt ergonomiczny/estetyczny oraz wygodny
> do "pracy" - /celowo w cudzyslowie/ jako monitor
> z drugiej strony niewielki ekran marnie sie sprawdzi w funkcji TV,
> chcac ogladac z wiekszej odleglosci - ale do rzeczy.
>
> Ogladalem 2 modele ze stajni LG M228-xx , poza drobnymi roznicami w design
> [...]

Jak ma HDMI to już DVI nie potrzebujesz. To w zasadzie te same sygnały (do
HDMI dochodzi jeszcze fonia). Kabel DVI-HDMI nabędziesz bezproblemowo.
Używałem tak TV 27". Jedyny monitor do którego nie musiałem zakładać
okularów :). Wada - stosunkowo mała rozdzielczość (w telewizorach HD Ready
- 720 w pionie)