Re: HP DV9700 - WIN XP

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Tue 29 Jul 2008 - 09:29:21 MET DST

Użytkownik "doktorek" <qubus@mediclub.pl> napisał w wiadomości
news:g6le01$g4a$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> czytalem juz rozne fora ale nie znalazlem wyjasnienia rozwiazujacego
> problem na chyba najnowszym laptopie HP serii DV 9700 konkretnie chodzi o
> model 9890ew.
>
> JAK NA TYM ZAINSTALOWAC XP?

Po co?
Na tej maszynie Vista będzie bardzo ładnie hulać.

> dodam, ze Viste mam legalna i XP tez mam legalne ale wole XP.

Popracuj trochę z Vistą, przyzwyczaj się do niej, a zobaczysz, że za kilka
miesięcy nie będziesz chciał słyszeć o XP. Jak będziesz instalował XP, to
nie formatuj partycji z Vistą, tylko zrób nową pod XP. Jak ci się znudzi XP
to zawsze możesz do tej Visty wrócić naprawiając ją z instalatora Windows
Vista.

> mam uzyc programu nLite no ale wszystkie sterowniki dysku jakie uzywalem
> nie chcialy dzialac.
> albo cos zle robie z nLITEm

Na moim Pavilonie instalator XP (Win XP Prof PL SP1 dla komputerów HP) z
płyty sam zobaczył twardziela SATA i instalacja poszła gładko. Przed
instalacją XP uaktualniałem BIOS ze strony HP. Kilka dni podziałałem na XP
i... wróciłem do Visty ;)

> moze ktos wie gdzie jest opisana instrukcja jak krok po kroku zrobic
> instalacyjny dysk XP z odpowiednimi (jakim?) sterownikami dla tego
> laptopa.?

Kompletowanie wszystkich sterowników pod XP może byc gehenną, ale może się
udać. Nie ma za dużo gotowych, działających rozwiązań. Musisz samemu szukać
tych najważniejszych sterów: do płyty gł, grafiki, dźwięku, LAN za pomocą
wyszukiwarki HP, bo jeśli są, to głęboko pochowane. Inne np: wi-fi,
bluetooth, pad są na:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=pl&cc=pl&lang=pl&dlc=pl&product=3722450

pzdrw
gl12d4