Re: Jakie słuchawki nie szumią?

Autor: Ewelina <users_at_domain.com>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 22:34:06 MET DST

Użytkownik "ankan" <ankan_nospam_1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g6jrdm$4pg$1@news.onet.pl...

> Jak otworzysz mixer, to kliknij na Opcje ;)

Już pisałam, że w Viście jest to bardzo ograniczone
i żadnych Opcji tam nie ma.
Jest tylko:
Urządzenie pod którym mogę wybierać między
Głośniki (SoundMAX) i Interfejs SPDIF(SoundMAX)
Po wybraniu Głośników mam Urządzenie - Głośniki
i Aplikacje - Dźwięki Systemu Windows. Dla obu mogę
zmieniać głośność przesuwając na pasku w górę i w dół.
Po wybraniu Interfejs SPDIF mam Urządzenie - SPDIF
i pod nim pasek do przesuwania oraz Aplikacje, pod którymi
nic nie ma.
To wszystko.

Pozdrawiam
Ewelina.