Re: Czarna strona po ladowaniu sie Windowsa :(

Autor: kszyhu fr_at_ckowiak <fr_at_ckowiak>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 21:11:05 MET DST

Dnia 28-07-2008 o 20:08:22 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

> Użytkownik "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:op.ue0im9c41vanhv@frackowiak...
>
> Oj chyba nieźle oszukali. Mam taki sam problem jak u ciebie a 2,5A chyba
> bez problemu wystarczy do zasilenia bazy myszki, pendrive (ew. czytnik)
> i BT.

Dokładniej wniosek był taki, że zasiłka nie jest w stanie udźwignąć tego
modemu.
Huntkey HK-400AP, którego używam, ma tylko 2A.
Próbowałem z myszką, pendrivem i telefonem wpiętymi do USB (nic więcej nie
było pod ręką :) ) i komputer startował, z modemem (i tylko z nim na USB)
- nie.
Co ciekawe, nie było problemu z modemem na starym kompie (sześcioletni
składak z zasilaczem no-name, ale nie miałem ochoty sprawdzać, czy ten ma
więcej niż 2A).

pzdr
kszyhu