Re: Energooszczedny pecet

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 15:30:54 MET DST

> Zerknij na płyty na najnowszych chipsetach AMD/ATI. Firma się
> chwaliła, że ich nowy chipset zużywa malutko prądu.

780G bym polecal. W miare mozliwosci z "sideport memory"
czyli wlasna pamiecia wlutowana na plyte.

> Wiele płyt ze zintegrowaną grafiką ma slot PCI Express x16
> do montażu karty graficznej.

Tu raczej chodzilo o tryby hybrydowe integra + dodatkowa karta.

I owszem - 780G udostepnia cos takiego, ale IIRC tylko w parze
z niezbyt wydajnymi kartami serii 34xx i tylko pod kontrola Visty.

Wiecej w googlach pod haslem "hybrid crossfire" (dla ATI,
NV tez ma cos podobnego, pod inna nazwa).

Pozdrawiam,
Vituniu.