Re: PAMIĘĆ

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 28 Jul 2008 - 14:54:02 MET DST

W dniu 2008-07-28 13:47 Ormianin napisał/a:

> najlepiej bedzie jak zostawisz w jednym gniezdzie te 128 MB ten modul co
> tam jest i dokupisz 1 x 256 MB (PC100) i 1 x 128 MB (PC100)

Tak mam zamiar zrobić, tylko, że włożę 128 MB i 256 MB. Jak to będzie
działało to tak zostanie. Czyli byłoby 128+128+256.

a te 2 x 64 MB
> wyciagniesz i wlozysz do szuflady na pamiatke, bo na allegro to chyba po 1
> zl chodza, chipset BX nie obsluzy wiecej jak 512 MB

Bedą sobie leżąły w domu jako awaryjne (w razie czego) :-)

> oczywiscie komputer jest juz dosc stary, ale skoro Tobie wystarcza, to
> chyba nie ma co wymieniac reszte... USB2 napewno to nie obsluguje, a tylko
> USB (chyba ze masz osobny konroler)

Obsługuje. Można też doinstalować nowy sterownik do USB 2.0.
Bluetooth -Bluetake, który jest na 2.0 śmiga, skaner też.

> Moj znajomy uzywa komputera klasy 486 (AMD 133 MHz 5x86) ma 128 MB RAM i
> windowsa 98, dysk 2,1 GB i to mu wystarcza

Mnie by nie wystarczyło. Mam XP Prof, Office,a, Operę, IE7, parę
odtwarzaczy video-player itd, itd. Nie narzekam.
Gry mnie zupełnie nie interesują, no chyba, że byłabym na bezludnej wyspie
w komputerem i bym się tam oczywiście nudziła, to pewnie bym grała :-)

--
animka