Re: Jakie słuchawki nie szumią?

Autor: ankan <ankan_nospam_1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jul 2008 - 22:32:03 MET DST

Ewelina wrote:
sprzet hifi.

> Dziękuję za odpowiedź.
>
> Ten mikser pod Vistą jest ograniczony w stosunku do XP.
> Próbowałam przesuwać (wyciszać) to co mogłam, zarówno
> w Sound MAX jak i SPDIF, ale nie pomogło.

Opcje -> wlasciwosci-> urzadzenia odtwarzania i powinno sie wiecej wejsc
pokazac.
Zaptaszkuj cd in, mic in i wtedy sie pojawia w mikserze.

Czasami pomaga przeinstalowanie sterownikow dzwieku. Moze tez byc taka
sytuacja, ze sama karta dzwiekowa jest uszkodzona - np ktorys z
przetwornikow AD/DA niedomaga i generuje szum. Warto by rowniez bylo
porownac sytuacje z jakims laptopem wyposazonym w te sama karte dzwiekowa.

A moze na equalizerze ustawiasz za duzo wysokich ?;-)