S775, jaka plyta (esata, sata zewnetrzne, lpt) ?

Autor: przemo <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Sun 27 Jul 2008 - 21:29:22 MET DST

Kochani, mam pytanie:

Planuje konfig C2D E8500, 2x2 GB pamieci, GF GTX 280. zastanawiam sie tylko
nad plyta glowna. Ze nie lubie przeplacac za niepotrzebne bajery to
kombinuje jakby tu zaoszcedzic, zeby nadwyzke kasy wydac na lepsza grafike,
ze lepsza pamiec. Rozwazalem szczerze mowiac dotychczas jedynie Asusa i DFI,
jako producenta mobo, ale przed chwila przez przypadek wlazla mi na monitor
bardzo ciekawa plytka firmy Microstar.

Minowicie mowa o MSI P35 Platinium:
http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Microstar/Socket_775/bez_zintegrowanej_grafiki/Microstar_P35_Platinum/pelny,id,41781/

W sumie powinienem napisac na poczatku, czego oczekuje od plyty, ale nie ma
tego....a wiec:
- port LPT (mam drukarke HP Laser jet 4L i nie chce jej zmieniac)
- zewnetrzne sata
- zewnetrzne esata
- min. 5 portow USB
- te lepsze kondensatory
- 3 zlacza PCI

SLI, ani CF mnie nie interesuja.

Co sadzicie o tym produkcie ? Czy wybierajac plyte na chipsecie P35 odczuje
jakas roznice w stosunku do plyty na P45, albo X38, czy X48 ? jak z
awaryjnoscia plyt MSI, a w szczegolnosci tego modelu ? Dzieki za pomoc

PS: Sprawa jest wazna, bo ta plyta ma wyposazenie o jakim nie sni sie nawet
najdrozszym Asusom, a kosztuje okolo 350 zl. Wiem ze nie ma nic za darmo,
ale sprawa jest ciekawa bo albo Asusy i DFI sa drozsze niz na to zasluguja,
albo MSI taki badziew.