Re: MSI-WIND 3 specyfikacje

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 27 Jul 2008 - 21:08:54 MET DST

ZASK wrote:
> Po prostu są z rynku niemieckiego

Na tyle rozumiem, co to klawiatura QWERT ;-)

> Dlaczego nie ?

A czemu odpowiadasz pytaniem na pytanie? ;-)
Chodzi mi o to, że np. jak kupuję lodówkę i w grupie
dziesiątek parametrów mogę pominąć informację, że np. ten sprzęt
AGD jest zasilany tylko prądem 110V. Czy to nie podchodzi
pod jakieś prawo konsumenta, że towar powinien mieć jasno zaznaczone,
że wersja jest przeznaczona na inny rynek i wiążące się z tym
parametry technicze mogą utrudniać użytkowanie...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,