Re: Która obudowa cichsza?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Jul 2008 - 23:58:15 MET DST

Użytkownik "Macius" <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości
news:g6eie0$aqn$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam pytanko, będę składał kompa, i mam na oku dwie obudowy: Thermaltake
> Aguila Back, lub Aerocool Extremengine 3T Black, która obudowa jest
> cichsza (wg. specyfikacji to niby aerocool), i wydaje wam się lepsza, ew.
> może znacie jeszcze jakieś bardziej ciche i dostatecznie wydajne (komp
> żadko używany do gier) obudowy?

A co niby ma hałasować w obudowie?
Skoro rzadko do gier to nie znaczy że procesor nie będzie
rozgrzany do czerwoności oblibzeniami matematycznymi?

Napisz jaki procesor i jaki zasilacz i jaka grafa.
Jaki hałaśliwy dysk i ile ich masz.

Mój komp bez opbudowy stoi i jest wystarczająco cichy.... ;))

Feromon