Re: komp się resetuje przy wychodzeniu z hibernacji

Autor: Leszek <leszek47_at_usuntopoczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jul 2008 - 06:17:51 MET DST

news:g6cdao$mqt$3@polsl.pl...

> Lepsze jest wrogiem dobrego :)
>
> Dodatkowe pytania:
>
> 1) To w końcu "stan wstrzymania" czy "hibernacja"? To są dwie
> *zupełnie* różne rzeczy.

Chodzi mi o stan wstrzymania, byłem przekonany, że to to samo co hibernacja
:-)

> 2) Zawsze możesz spróbować zrobić jednak pełen reset usta-
> wień BIOSu i ponownie go skonfigurować, a jeżeli to nie
> pomoże -- jednak spróbować postawić czystą kopię systemu
> równolegle i zobaczyć, czy tam hibernacja będzie działała
> poprawnie.

A po sflashowaniu BIOSu nie są automatycznie resetowane ustawienia? Na
pierwszy rzut oka ustawienia po sflashowaniu BIOSu były chyba identyczne jak
w starym BIOSie, a gdy instalowałem system przy starym BIOSie w zasadzie nie
musiałem zmieniać żadnych ustawień. Czystej kopii nie chce mi się stawiać.

Jakie ustawienie w biosie może wpływać na działanie stanu wstrzymania?

Dzięki i pozdrawiam,
Leszek