Re: PAMIÊÆ

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 19:59:33 MET DST

W dniu 2008-07-24 18:24 Fenio napisa³/a:

> Jakiej rozbudowy ? P³yta na starym BX'ie, SDR'y i AGP 2x to s± te mo¿liwo¶ci
> ? :) Zejdz na Ziemie, to prehistoryczny sprzêt. Wydajno¶æ tak niska ¿e nawet
> nie ma sensu tego porównywaæ do obecnych procesorów a mo¿liwo¶ci rozbudowy
> ¿adne.
Ni dobra, moze masz racjê.
Nie wiem tylko do czego mia³y by byæ mi potrzebne nowsze. Nie gram, nie
lubiê.

> Wiêc po co dokupywaæ pamiêci ? Jak dzia³a dobrze to niech dzia³a i ma sensu
> topiæ w to pieniêdzy.

5 z³ za pamiêæ to du¿e pieni±dze? Chyba nie.
Kiedy¶ zmieniona by³a tylko nagrywarka na Pioner oraz dysk (prawie
bezszelestny) na 60 GB.
USB 2.0 dobrze dzia³a. Pod³±czony skaner,drukarka i router.

Jak przestanie wystarczaæ to wymieniæ ca³ego kompa na
> co¶ wspó³czesnego

Tak pewnie zrobiê, chocia¿ nie zapowiada siê na to.
Mam pod rêk± jeszcze laptopa, u¿ywa³am go tylko na wczasach.

a starego grzmota oddaæ do utylizacji.

Nie my¶lê jeszcze o tym, ale jak bêdzie trzeba to pomy¶lê.

--
animka