Problem z ustawieniem odświeżania monitora podłączonego przedłużaczem

Autor: SimonX <sbronko_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Jul 2008 - 16:02:32 MET DST

Witam

Musiałem przestawić monitor tak, że musi być podłączony do kompa
przedłużaczem.
Po podłączeniu przedłużaczem monitor zawsze działa w 60Hz.
Jak go podepnę normalnie, przeładuję, można ustawić 100Hz.
Następnie można odpiąć monitor i podpiąć na przedłużaczu i jest 100Hz.
Niestety po przeładowaniu z powrotem wraca 60Hz.
Ja ustawiam 100Hz, on przyjmuje, ma napisane niby 100Hz ale dalej jest
60.
Próbowałem Powerstripem - to samo.
Jest jakiś sposób na wymuszenie 100Hz?

będę wdzięczny za pomoc