Re: upgrade procesora w laptopie (HP nc6320) - problem

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 20:33:40 MET DST

> BIOS upgrade'owany do ostatniej wersji (F0), temperatury w laptopowej
> normie (50'C idle).
>
> Ma ktoś jakiś pomysł?

ostatnio się przekonałem, że HP to ma taki rozrzut sprzętowy, że nawet sami
o tym nie wiedzą. Widziałem na własne oczy modele które miały takie same
oznaczenia a wyglądały kompletnie inaczej. Na dodatek widziałem modele HP o
takich symbolach do których oni nie przyznają się kompletnie na swoich
stronach supportu. Jedne mają matowe matryce inne już błyszczące. Inne
wyglądają ładnie i zgrabnie opływowo a inne jak trumny kanciate sprzed 3
lat. Kupując z hurtowni 2 takie same laptopy pod rząd oba przyszły różne
mimo iż nalepki miały to samo oznaczenie. Różniły się zarówno obudową i
elektroniką.