Re: Router WiFi

Autor: tuMEk <ts_at_interecho.com>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 17:31:55 MET DST

Użytkownik "FOX32" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości
news:g67bi7$1sl$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Czy jest możliwość sprawdzenia jakie obce sieci "łapie" router
> bezprzewodowy? Jeśli karta sieciowa w kompie jest w innym pokoju to może
> nie odbierać słabego sygnału, który odbiera router. Głównie chodzi mi o
> kwestie zakłóceń w sieciach działających na tych samych kanałach.
>
> FOX32

no w bloku moze sie "roic" od obcych sieci - tak jest mozliwosc

- sam router posiada w sofcie szukanie dostepnych sieci
- MS Vista ma opcje pokazywania dostępnych sieci
- jakies progsy z neta [snifery ] luknij na www.dobreprogramy.pl
- najlepiej byloby gdybys ustawil inny kanal dzialania
- tak karty z reguły mają cienkie antenki (np 2decybele ; ale z reguły można
dokręcić z allegro jakas 10 lub dwunastkę :-)

--
pozdro
tuMEk