PAGE_FAULET_IN_NONPAGED_AREA

Autor: jasiek <jasiek_poducha.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Jul 2008 - 11:45:26 MET DST

Niewiem czy dobrze trafiłem :(
Proźba może ktoś mi powiedzieć łopatologicznie co mam zrobić by odzyskać
system?
Sprawa wyglada tak: jeden dysk dwie partycje na kazdej XP sp2 z wszytkimi
aktualizacjami,
system antywirusowy nod32 /nie chodzi CD, dawno się popsuł nie był
potrzebny więc nie działa :[.
Wczoraj przy automatycznym pobieraniu aktualizacji Windowsa
prawdopodobnie bo nie jestem pewien przerwałem instalację
wyłaczeniem traktora. Po godzinie już nie udało się uruchomić, nawet
nie moge dojść do uruchomienia w trybie awaryjnym. Przed osiagnieciem
końca wywala mi niebieski ekran na kilka sekund z komunkatem;
PAGE_FAULET_IN_NONPAGED_AREA i moge tylko restarta.
Z wyczytanych mozliwości: moze być to jakiś system antywirusowy i zalecają
go wyłaczyć ale jak mam to zrobić kiedy nie jestem w systemie :-/
Druga parytcja z tą sama poprawką działa widze zawartość dysków.
Inna propozycja to zmiany w biosie ale to Gericom jedyne co mozna w nim
zrobić to stwierdzic ze jest ale o zmianach to zapomnij więc moze ktos coś
podpowie jak podnieść system na tej drugiej partycji.
 pozdrawiam
 jasiek