Sterowniki do grafiki

Autor: <shadovpl_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 13:31:38 MET DST

Witam
Zainstalowałem od nowa XP i mam problem ze sterownikami do karty
graficznej ( nie dostałem z kartą(allegro :P ) i jak instalowałem
kiedyś to pamiętam że też były z tym problemy, ale oczywiście posiałem
dobre sterowniki). Karta to Nvidia Geforce FX 5200- ściągnałem już z
10 różnych wersji sterownikow ze strony nvidi oraz dedytkowany
sterownik ze strony palita. Po uruchomieniu wiekszosci komunikat typu
"program nie zawiera sterownikow do zainstalowanego sprzętu", dwie
wersje przeszły instalacje, ale karta dalej jest jako "kontroler
wideo".
Mam jeszcze dysk ze starym systemem i tak sobie mysle może ręcznie
zainstalować sterowniki z katalogu, tylko pytanie gdzie windows
przechowuje pliki ze sterownikami i czy są one w formie, która
umożliwi ponowne użycie?

--
pozdrawiam
Michał