wskazania temperatury, ktore prawidlowe

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 12:03:40 MET DST

witam, mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie, ostatnio po wymianie
procka troche mi sie grzal, zakupilem wiec dobra paste przesmarowalem i sie
uspokoilo, jednak sa pewne niescislosci we wskazaniach temperatury

plyta asus p5kc i e6300
testowalem procek programem occt, majac w tym samym czasie wlaczony program
asus pcprobe, program asusa wskazywal temp od okolo 40o do do troche ponad
50o, natomiast wskazania programu occt okolo 10o w gore, czyli do 64o (czas
testu to godzina przy 100% obciazeniu procka)

no i teraz pytanie, ktorym wskazaniom bardziej wierzyc