Kamerka 2MPix

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Tue 22 Jul 2008 - 11:49:11 MET DST

Mam komuś kupić kamerkę - jest za granicą z laptopem, więc chce by w
domu do PC dokupić kamerkę by było można prowadzić wideorozmowy.
Niestety, chce taką o wysokiej rozdzielczości (2MPix). Znalazłem
Microsoft LifeCam NX-6000 i to samo, ale wersja VX. Tylko wersja do
laptopów (NX) ma te 2MPix (VX na 1.3MPix). Warto do peceta kupować
wersję NX? Ja wiem, że 1.3 starczy, ale skoro to nie moja kasa...
I jeszcze jedno - orientuje się ktoś, jaki transfer potrzebny jest by
wyświetlić obraz w wyższej jakości (tzn. tam transfer przychodzący, bo
na miejscu jest ponad 5Mbps na wyjściu).