Re: Asus A7N8X-E a dysk 500 GB SATA

Autor: Konlin <konlin_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 22:54:32 MET DST

Mon, 21 Jul 2008 22:14:28 +0200, na pl.comp.pecet, Michal Kawecki
napisał(a):

> Napęd DVD nie powinien wisieć na tym SiI. Są problemy z obsługą.

Wiem że nie powinien ale inaczej nie działa, musiałbym wykluczyć jeden dysk
z zestawu.

> Dyski na przejściówce zworkujesz oczywiście na master single?

Próbowałem i master i cable select, bez różnicy. Nie mam na zworkach
możliwości ustawienia single/nie single. Wszystkie dyski to WD, 2 z serii
JB, jeden BB.

pzdr
ki