Re: ACER Aspire ONE

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 21:56:14 MET DST

"Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote in message
news:g62p41$leq$1@inews.gazeta.pl...

> Trochę sporo sobie winszują. Za takie pieniądze można zamówić Winda, który
> jednak ma trochę lepsze parametry i wyposażenie.

Nie bardzo. Wind ma większą o cal matryce.

Wind ma dysk 80 GB tu jest 8 GB ale SSD - więc to trudno porównać.
Wind ma 1-2 GB, Acer 0.5-1 GB. Reszta jest porównywalna

Ale piszą że ACER jest lepiej wykonany i zmontowany.
Mni też wizualnie bardziej się podoba ACER. No i nazwa firmy do mnie jakoś
lepiej przemawia.