Re: Otwieranie napędu

Autor: skx <skx213_at_gmail.com>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 21:01:02 MET DST

Remek napisał(a):

> Co dokładnie robiłeś?

Wyjąłem go całkiem. Wkładam spinacz i natrafiam na bardzo delikatny
opór -- jak przycisk albo słaba sprężyna -- wduszam spinacz do oporu i
nie mogę ruszyć czoła tacki. Normalnie tacka się trochę wysuwa, a ta
tkwi jak przyklejona.

Przy podłączonym zasilaniu wciśnięcie eject powoduje, że napęd
dwukrotnie klika i miga diodą.

Nie sądzę, żeby w ogóle miał silniczek.

--
skx, http://skxpl.eu.org