Re: drugi rdzeń????????

Autor: Picia <toolpusher-nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jul 2008 - 13:08:50 MET DST

> Ma być albo standardowy komputer MPS, albo *wieloprocesorowy*
> komputer z ACPI. "Standardowy komputer PC" nie obsługuje
> wielu rdzeni.

Sorki za MIME dopiero co wgrałem dziewiczego Windowsa i nie poustawiałem
sobie jeszcze nic.
Niestety nie było takiej możliwości i nie wiem dlaczego - tylko te 2 opcje.
W związku z tym próbowałm podmienic pliczki hal.dll; ntoskrnl.dll i jeszcze
jeden nie pamiętam - znalazłem takie rozwiaązanie w googlach. System już nie
wstał - i chyba i tak by mnie to czekało więc zrobiłem reinstalke i jak ręką
odjął.
Dzięki za pomoc.
EOT

 --