Re: ASUS EEE 900

Autor: Prezes <lukaszsedek_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Jul 2008 - 00:00:29 MET DST

On 19 Lip, 23:29, "ZASK" <Z...@zask.pl> wrote:
> Co sądzicie o ASUS EEE 900 ? Siostra chce taki kupić, mówi, że jak jeździ
> pociagiem to taki by się jej przydał...
>
> Czy tam można rozszerzyć pamięc do 2 GB ? Jest jeden slot.
>
> Jaki tam jest dysk twardy ?
>
> W niektórych sklepachhttp://www.prono.com.pl/produkt/asus_eee_pc_900_intel_mobile_cpu_900m...
>
> piszą że 20 GB SSD - trochę nie chce mi się wierzyć.
> A gdzie indziej piszą -  12GB (4GB built-in + 8GB flash) S.S.D. Storage
> (Solid-State Disk)
>
> Jak oceniacie ten sprzęt ? Nie jest zbyt wolny ?
> Siostra będzie używać do:
> [...]

Jeżeli zainstalujesz na nim Winde XP to nawet coś z tego może i
będzie. Procesor to nędzny jest z tego co ja tam widzę, ale cena
kusząca. Do tych rzeczy co wymieniłeś to starczy, ale nie oczekuj
komfortu pracy. Ja polecałbym Tobie coś z produktów MSI - tanie i
dobre notebooki z matrycą 12". Nie są popularne, bo posiadają procesor
AMD.