DELL 2709W - pytanie.

Autor: Cyberstorm <cyberstorm_at_poczta.pf.pl>
Data: Sat 19 Jul 2008 - 21:42:11 MET DST

Witam ...

        Czy ma ktoś może garść praktycznych informacji z użytkowania monitora
DELL 2709W ?.
Szukałem troszkę po internecie, ale suche liczby jakoś nic mi nie mówią, a
chciałbym
takie cacko sobie kupić. Poza tym niektórzy piszą że jest oparty na
matrycy S-IPS, a inni
że na S-PVA ... nie wiem co o tym sądzić (właściwie która jest lepsza ? -
o ile pytanie
lepsza-gorsza jest właściwe w tym przypadku)). I jeszcze jedna nurtująca
mnie sprawa, we
wszystkich opisach padało określenie "input lag" - coż to takiego ?, czy
należy to jakoś
kojarzyć ze smurzeniem czy czymś podobnym ?.

PS
Tak na marginesie, to monitor będzie wykorzystywany raczej do gier niż do
pracy.

pozdrawiam,
--- Cyberstorm ---